Tvorba a správa reklam
S reklamou pro které trhy máte zkušenost?
Nejčastěji pracuji s reklamou pro český a slovenský trh, ale aktuálně mám zkušenost i s trhem švýcarským, německým, rakouským, britským a irským.
Kolik je dobré pro začátek do reklamy investovat?
Mezi kolegy už jsem zaslechla názor, že alespoň 50 000 Kč měsíčně. Souhlasím, že v takovém případě je možné jednotlivá publika a kreativy rychleji testovat a dost pravděpodobně se můžete rychleji dostat do zisku z reklam. Není to ale automatické, protože prodeje nezávisí jen na dobré reklamě. V první řadě jde o kvalitu produktů, strukturu webu atd.
Nicméně pokud nemáte obrovské obraty, těžko můžete investovat takové peníze do jednoho reklamního kanálu. A já si myslím, že s reklamou je dobré v první řadě vůbec začít.
Minimum, které bych pro začátek doporučovala, pokud opravdu víc peněz investovat nemůžete, je 5 000 Kč na měsíc. To znamená při 30 dnech 170 Kč na den.
Pracujete i pro zahraniční klienty?
Ano, pracuji. Spolupráce může probíhat kromě češtiny také v angličtině a němčině.
Než spolu začneme spolupracovat, garantujete mi budoucí výsledky?
Ne, tak to bohužel nefunguje. A pokud vám někdo tvrdí opak, začala bych být ostražitá.
Určitě si spolu vytyčíme postup a stanovíme krátkodobé a střednědobé cíle. Než s vámi ale začnu spolupracovat a zjistím do hloubky, jak váš byznys funguje a jak na vaše produkty/služby reagují zákazníci, tak vám nebudu nic slibovat.
Reklama pomůže dostat dobré produkty ke správným lidem, ale pokud je v rámci podnikání něco špatně nastavené a zákazníci produkty/služby nenakupují, ani nejlepší reklama to nespasí. Možná krátkodobě, z dlouhodobého hlediska si o tom dovolím pochybovat.
Něco vám ale slíbit můžu. Práci pro vás se budu věnovat naplno, a pokud nebudeme dosahovat vytyčených cílů, budu pátrat, proč to tak je.
Reklama a vlastně celé podnikání také úzce souvisí s aktuální ekonomickou situací a s dalšími makro- a mikroekonomickými faktory, které nedokážeme pokaždé ovlivnit.
Když se tedy prodeje nedaří, je potřeba se zaměřit nejen na výkon reklam a produktů, ale také na ekonomickou a politickou situaci a samozřejmě i na konkurenci.
Konzultace
Proč konzultace probíhají primárně online?
Důvody jsou dva. Zaprvé, při konzultacích mi často necháváte nahlédnout do svých systémů a k tomu jsou online hovory a sdílení obrazovky lepší. Tísnit se při osobním setkání u jednoho počítače není úplně komfortní.
Zadruhé, díky práci online nemusím být na jednom místě. Toho se snažím využívat a často pracuji ze zahraničí.
Mentoring
Proč si vybrat mentoring?
Na rozdíl od veřejného webináře nebo školení, které nereaguje na vaši konkrétní situaci, se mentoring přizpůsobí vašim aktuálním znalostem.
Hodiny se díky tomu dají využít na maximum. Poznáte a vyzkoušíte si nové věci, které vám při vaší práci pomůžou.
A když při samostatném procvičování narazíte na nové souvislosti nebo na nestandardní problém, můžete se následující hodinu na cokoli zeptat a vyřešíme to společně.
Je možné si mentoring zaplatit i pro vícečlenný tým?
Ano, je. Ceny pro vícečlenné týmy jsou 14 000 Kč (1 hodina = 2 800 Kč) za balíček s 5 hodinami a 24 000 Kč (1 hodina = 2 400 Kč) za balíček s 10 hodinami.
Jak dlouho můžu hodiny využívat?
Hodiny v zakoupeném balíčku je potřeba využít do 10 měsíců od vystavení faktury.
Děláte i školení pro firmy?
Ano, firemní školení připravuji na základě individuálních poptávek. Nebojte se napsat, domluvíme spolu rozsah, konkrétní tematický záběr a také datum a cenu takového školení. Cena se odvíjí od počtu lidí, rozsahu a časové náročnosti.
Obecné
Je možné kombinovat víc služeb?
Určitě ano. Stačí, když mi v poptávkovém formuláři nastíníte svoji představu, a po vzájemné domluvě vám ušijeme službu na míru.
Řada klientů si nejdřív zaplatí konzultaci, kde probereme, jaké možnosti v rámci sociálních sítí mají, a na základě výstupů z konzultace mě pak osloví k dlouhodobé spolupráci.