Na projektech většinou pracuji v rámci měsíčního fixu, který stanovím na základě rozsahu projektu. Ten ovlivňují následující faktory:
Dává smysl, aby váš měsíční rozpočet na kampaně byl minimálně stejně vysoký jako můj měsíční fix.
Není to pravidlo a nebudu vás do toho nutit, ale pokud budete chtít do reklamy dávat třeba jen 3 000 Kč měsíčně, je otázka, jestli se vám vyplatím.
Jsem velice spokojený s dlouhodobou spoluprací s Kačkou. V oblasti výkonnostních kampaní na LN a FB odvádí vynikající práci. Zároveň se mi líbí její proaktivita. Doporučuji nabízené služby všem, kteří chtějí kvalitní, profesionální a dobře nastavené kampaně.
Katka mi pomohla připravit a spustit FB reklamní kampaň. Byla jsem velmi pozitivně překvapena jejím proaktivním přístupem a znalostmi. Nejen že připravila schéma reklamní kampaně, ale zároveň pomohla i s texty. Společně jsme vytvořily a doladily kreativu k reklamám. Po celou dobu kampaně sledovala různé statistiky a byla se mnou v kontaktu. Také oceňuji, že zkontrolovala nastavení na mé FB business stránce a pomohla nasadit Google Analytics. Katka byla velmi vstřícná a profesionální. Vřele doporučuji její služby.
Kateřina mi pomáhala spustit první reklamy na Facebooku. Její instrukce byli jasné a podrobně vysvětlovala, proč to tak funguje. Bylo vidět, že jí opravdu záleží na tom mi pomoci. Což bylo také vidět na tom, jak přizpůsobovala naše setkání na míru mým potřebám. S výsledky jsem spokojen a mám i nahrané záznamy, abych se k tomu mohl vracet.
Katka je hlava otevřená! Našla úplně nové publikum pro mé služby. Měl jsem ho přímo před očima, ale neviděl jsem ho. Oceňuju taky to, že mě přinutila, abych měl kampaně hotové několik měsíců dopředu. Sice jsem u tvorby trošku skřípal zubama, ale pak jsem byl rád, že se můžu soustředit na jiné věci, mám vše nachystáno a nemusím každou chvíli něco vymýšlet. Katka vše pečlivě kontrolovala, průběžně reportovala, navrhovala změny a další možnosti propagace. Profesionalitu ukázala i v tom, že si na konci projektu sama odebrala přístupy k mým datům. No a v neposlední řadě: ladilo nám to spolu i proto, že má dobrý hudební vkus 😀
Káťa dodala našemu projektu přesně to, co mu chybělo. Ráda se staví výzvám, kterých v oblasti NGO není málo a zcela nekompromisně jde za vytyčeným cílem. Jsme velmi hrdí, že je Káťa součástí naší velké „rodiny“ projektu Do Rakouska na zkušenou.
Kateřina má skvělou intuici navnímat, co konkrétní klient potřebuje ke své práci na sociálních sítích. Umí poradit technicky, ale také empaticky, aby bylo klientovo poselství na sociálních sítích v rovnováze s dáváním i přijímáním.
od 11 900 Kč měsíčně
Pokud se při úvodním hovoru nedomluvíme jinak, budu pro vás pracovat na základě fixní sazby.
Jinými slovy, každý měsíc vám budu fakturovat stejnou částku.
V základní sazbě (11 900 Kč/měs.) se skrývá do 7 hodin práce. Konkrétně:
* Tvorba zhodnocení trvá 30–60 minut podle složitosti. Pokud o pravidelné zhodnocení nebudete mít zájem, využiji tento čas na správu reklam.
2 200 Kč/hodina*
Rádi platíte jen za odvedenou práci? Rozumím, i to je možné. V takovém případě se můžeme domluvit na hodinové sazbě.
Pokud nevím, kolik hodin pro vás budu daný měsíc pracovat, ztěžuje mi to plánování alokace u dalších klientů a u případných nových projektů.
Proto dávám přednost fixní sazbě, která znamená jistotu pro mě i pro vás. Já vím, kolik času si na vás mám vyhradit, a vy se nemusíte bát, že bych na vás neměla prostor.
Při spolupráci o menším rozsahu než 7 hodin měsíčně nevytvářím měsíční zhodnocení.
* Počet hodin vždycky zaokrouhluji na celé číslo směrem nahoru. Pokud tedy pro vás budu v daném měsíci pracovat 2 hodiny a 20 minut, fakturu vystavím na 3 hodiny.
Je na mě spoleh a práci odvádím v té nejvyšší kvalitě. Aby to tak mohlo být dlouhodobě, řídím se několika zásadami:
Pokud ode mě dostáváte písemně měsíční zhodnocení, pošlu vám ho e-mailem během 5 pracovních dní.