Na projektech většinou pracuji v rámci měsíčního fixu, který stanovím na základě rozsahu projektu. Ten ovlivňují následující faktory:
Dává smysl, aby váš měsíční rozpočet na kampaně byl minimálně stejně vysoký jako můj měsíční fix.
Není to pravidlo a nebudu vás do toho nutit, ale pokud budete chtít do reklamy dávat třeba jen 3 000 Kč měsíčně, je otázka, jestli se vám vyplatím.
Kateřinu jsem oslovil s prosbou, zda by náš tým nepodpořila jako online marketérka s cílem zvýšit povědomí o naší firmě, o klinických studiích a podpořit kampaně pro nábor pacientů. Již velmi záhy pro startu spolupráce se Kateřina ukázala být skutečným profesionálem a neocenitelnou součástí našeho týmu. Její schopnost přinášet inovativní a účinné marketingové strategie byla vždy nad naše očekávání. Kateřina je neustále v obraze s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti online marketingu. Její znalosti jsou základem pro náš úspěch. Její pečlivost a důkladnost při plánování a provádění kampaní jsou předpokladem dobrých výsledků. Kateřina je také skvělým týmovým hráčem. Její komunikační schopnosti, nadhled a pozitivní přístup jsou neocenitelné a vytvářejí příjemnou pracovní atmosféru.
Kateřina má skvělou intuici navnímat, co konkrétní klient potřebuje ke své práci na sociálních sítích. Umí poradit technicky, ale také empaticky, aby bylo klientovo poselství na sociálních sítích v rovnováze s dáváním i přijímáním.
Katka mi nárazově připravovala a spravovala propagaci mých příspěvků na Facebooku. Vždy odpovídala rychle, pokud bylo něco třeba řešit, tak posílala jasný návod, podle kterého jsem věci lehce nastavila a všechno bylo profesionální. Určitě doporučuji všem, kteří nemáte na propagaci na FB čas a schopnosti.
Káťa dodala našemu projektu přesně to, co mu chybělo. Ráda se staví výzvám, kterých v oblasti NGO není málo a zcela nekompromisně jde za vytyčeným cílem. Jsme velmi hrdí, že je Káťa součástí naší velké „rodiny“ projektu Do Rakouska na zkušenou.
Kateřina mi nejdříve reklamy nastavovala a poté mě je učila nastavovat. Je to profík s analytickým přístupem, který ví co dělá a umí svoji práci vyhodnotit dle čísel. Reklamy frčí jak namydlený blesk. Pro reklamu bych už nešla jinam 🙂
Katie je fajn člověk, s kterým lze krásně brainstormovat kampaně. Kreativy krásně učeše a technicky správně nastaví. Má vhled i do dalších technických disciplín online marketingu, což úročí v reportech a doporučeních ke zvýšení výkonu.
od 11 900 Kč měsíčně
Pokud se při úvodním hovoru nedomluvíme jinak, budu pro vás pracovat na základě fixní sazby.
Jinými slovy, každý měsíc vám budu fakturovat stejnou částku.
V základní sazbě (11 900 Kč/měs.) se skrývá do 7 hodin práce. Konkrétně:
* Tvorba zhodnocení trvá 30–60 minut podle složitosti. Pokud o pravidelné zhodnocení nebudete mít zájem, využiji tento čas na správu reklam.
2 200 Kč/hodina*
Rádi platíte jen za odvedenou práci? Rozumím, i to je možné. V takovém případě se můžeme domluvit na hodinové sazbě.
Pokud nevím, kolik hodin pro vás budu daný měsíc pracovat, ztěžuje mi to plánování alokace u dalších klientů a u případných nových projektů.
Proto dávám přednost fixní sazbě, která znamená jistotu pro mě i pro vás. Já vím, kolik času si na vás mám vyhradit, a vy se nemusíte bát, že bych na vás neměla prostor.
Při spolupráci o menším rozsahu než 7 hodin měsíčně nevytvářím měsíční zhodnocení.
* Počet hodin vždycky zaokrouhluji na celé číslo směrem nahoru. Pokud tedy pro vás budu v daném měsíci pracovat 2 hodiny a 20 minut, fakturu vystavím na 3 hodiny.
Je na mě spoleh a práci odvádím v té nejvyšší kvalitě. Aby to tak mohlo být dlouhodobě, řídím se několika zásadami:
Pokud ode mě dostáváte písemně měsíční zhodnocení, pošlu vám ho e-mailem během 5 pracovních dní.