

Na projektech většinou pracuji v rámci měsíčního fixu, který stanovím na základě rozsahu projektu. Ten ovlivňují následující faktory:
Dává smysl, aby váš měsíční rozpočet na kampaně byl minimálně stejně vysoký jako můj měsíční fix.
Není to pravidlo a nebudu vás do toho nutit, ale pokud budete chtít do reklamy dávat třeba jen 3 000 Kč měsíčně, je otázka, jestli se vám vyplatím.


Profesionální spolupráce. Vše vždy v termínu a dle domluvy. Doporučuji.

S Katkou spolupracujeme rok a půl na správě a zejména propagaci zpráv a profilů na sociálních sítích. Nejvíce oceňuji Katčinu spolehlivost. Řeklo by se standardní vlastnost, ale dát věc někomu do ruky a moct na ni zapomenout dnes bohužel není běžné. Katka má ale i přidanou hodnotu. Málokdy jen vezme zadání, jak je. Většinou klade doplňující dotazy a snaží se výsledný efekt vylepšit, i když by nutně nemusela. Tohoto proklientského přístupu si velmi cením. Občas nám pomůže i čistě konzultantsky, má kreativní myšlení a zajímavé úhly pohledu. Spolupráci s Katkou tedy můžu jen doporučit.

Katku mi doporučil známý na správu reklamních kampaní. A musím mu velmi poděkovat! Už první den naší spolupráce s Kateřinou jsem ji nabídl, aby úkolovala webaře a grafika přímo. Nestíhal jsem její tempo a byl bych jen brzdou celého projektu. Katka je neskutečně akční, pečlivá a vše dotáhla do zdárného konce.

Kateřina nám hodně pomohla se správou placených kampaní na sociálních sítích, které výrazně zvýšily návštěvnost i poptávky po našich B2B službách. Vedle výsledků oceňuji i proklientský přístup, kdy sama přicházela s návrhy, jak přealokovávat budgety do jiných kanálů i za cenu, že tím sama přišla o rozpočtový prostor na testování v social media kampaních.

Kateřinu jsem oslovil s prosbou, zda by náš tým nepodpořila jako online marketérka s cílem zvýšit povědomí o naší firmě, o klinických studiích a podpořit kampaně pro nábor pacientů. Již velmi záhy pro startu spolupráce se Kateřina ukázala být skutečným profesionálem a neocenitelnou součástí našeho týmu. Její schopnost přinášet inovativní a účinné marketingové strategie byla vždy nad naše očekávání. Kateřina je neustále v obraze s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti online marketingu. Její znalosti jsou základem pro náš úspěch. Její pečlivost a důkladnost při plánování a provádění kampaní jsou předpokladem dobrých výsledků. Kateřina je také skvělým týmovým hráčem. Její komunikační schopnosti, nadhled a pozitivní přístup jsou neocenitelné a vytvářejí příjemnou pracovní atmosféru.

O marketing v naší firmě jsem se starala vždy sama, a i když jsem se snažila neustále vzdělávat, dostala jsem se do bodu, kdy jsem cítila, že by nám externí spolupráce mohla pomoct a posunout nás dál. Ve chvíli, kdy jsem začala přemýšlet koho zapojit do našich ne úplně stabilních firemních procesů a komu svěřit starost o firemní LinkedIn, Káťa byla jasná volba. Znala jsem ji už jako její vyučující z VŠ a vždycky to byla spolehlivá, přemýšlivá a kreativní osobnost. Na Káti oceňuji, že se sama neustále posunuje kupředu a předává nové znalosti a zkušenosti svým klientům. Spolupráce s ní byla naprosto bezproblémová a splnila naše očekávání – lepší cílení a dosah reklam na sociálních sítích, primárně LinkedInu. Ráda bych ti, Káťo, popřála spoustu spokojených komunikativních klientů a těším se, že se zase někdy profesně střetneme.

od 11 900 Kč měsíčně
Pokud se při úvodním hovoru nedomluvíme jinak, budu pro vás pracovat na základě fixní sazby.
Jinými slovy, každý měsíc vám budu fakturovat stejnou částku.
V základní sazbě (11 900 Kč/měs.) se skrývá do 7 hodin práce. Konkrétně:
* Tvorba zhodnocení trvá 30–60 minut podle složitosti. Pokud o pravidelné zhodnocení nebudete mít zájem, využiji tento čas na správu reklam.
2 200 Kč/hodina*
Rádi platíte jen za odvedenou práci? Rozumím, i to je možné. V takovém případě se můžeme domluvit na hodinové sazbě.
Pokud nevím, kolik hodin pro vás budu daný měsíc pracovat, ztěžuje mi to plánování alokace u dalších klientů a u případných nových projektů.
Proto dávám přednost fixní sazbě, která znamená jistotu pro mě i pro vás. Já vím, kolik času si na vás mám vyhradit, a vy se nemusíte bát, že bych na vás neměla prostor.
Při spolupráci o menším rozsahu než 7 hodin měsíčně nevytvářím měsíční zhodnocení.
* Počet hodin vždycky zaokrouhluji na celé číslo směrem nahoru. Pokud tedy pro vás budu v daném měsíci pracovat 2 hodiny a 20 minut, fakturu vystavím na 3 hodiny.
Je na mě spoleh a práci odvádím v té nejvyšší kvalitě. Aby to tak mohlo být dlouhodobě, řídím se několika zásadami:
Pokud ode mě dostáváte písemně měsíční zhodnocení, pošlu vám ho e-mailem během 5 pracovních dní.
