Na projektech většinou pracuji v rámci měsíčního fixu, který stanovím na základě rozsahu projektu. Ten ovlivňují následující faktory:
Dává smysl, aby váš měsíční rozpočet na kampaně byl minimálně stejně vysoký jako můj měsíční fix.
Není to pravidlo a nebudu vás do toho nutit, ale pokud budete chtít do reklamy dávat třeba jen 3 000 Kč měsíčně, je otázka, jestli se vám vyplatím.
S Kateřinou jsme spolupracovali (především) na FB kampaních pro náš MBA program, který cílí na velmi specifickou cílovou skupinu (privátních lékařů). Kateřina pro nás připravila/nastavila potřebné "filtry" i pomohla doladit vizuál a strukturu kampaně. Vynaložené prostředky se nám vrátily ve zřetelných výsledcích (nových studentech). A přesně to jsme chtěli! 🙂
Náš projekt kasmidas.cz si po měsících provozu zasloužil profesionální kontrolu, nastavení a péči o náš meta účet. Potřebovali jsme se vrátit na začátek, nastavit publika, remarketing a otestovat typy kampaní. Katka přicházela i s nápady na kreativu a promo aktivity, dala nám taky pohled na web nezatížený každodenní slepotou. Její analytický přístup mě plně vyhovuje a určitě mohu doporučit. Konzultace není zabalená do nesrozumitelné buzzword magie, je věcná a vede k cíli.
S Kateřinou spolupracuji více než rok a jsem velmi spokojená. Hravě si poradí se všemi technikáliemi. Oceňuji také, jak o propagaci na FB přemýšlí a přichází s novými nápady.
Kateřinu jsem oslovil s prosbou, zda by náš tým nepodpořila jako online marketérka s cílem zvýšit povědomí o naší firmě, o klinických studiích a podpořit kampaně pro nábor pacientů. Již velmi záhy pro startu spolupráce se Kateřina ukázala být skutečným profesionálem a neocenitelnou součástí našeho týmu. Její schopnost přinášet inovativní a účinné marketingové strategie byla vždy nad naše očekávání. Kateřina je neustále v obraze s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti online marketingu. Její znalosti jsou základem pro náš úspěch. Její pečlivost a důkladnost při plánování a provádění kampaní jsou předpokladem dobrých výsledků. Kateřina je také skvělým týmovým hráčem. Její komunikační schopnosti, nadhled a pozitivní přístup jsou neocenitelné a vytvářejí příjemnou pracovní atmosféru.
O marketing v naší firmě jsem se starala vždy sama, a i když jsem se snažila neustále vzdělávat, dostala jsem se do bodu, kdy jsem cítila, že by nám externí spolupráce mohla pomoct a posunout nás dál. Ve chvíli, kdy jsem začala přemýšlet koho zapojit do našich ne úplně stabilních firemních procesů a komu svěřit starost o firemní LinkedIn, Káťa byla jasná volba. Znala jsem ji už jako její vyučující z VŠ a vždycky to byla spolehlivá, přemýšlivá a kreativní osobnost. Na Káti oceňuji, že se sama neustále posunuje kupředu a předává nové znalosti a zkušenosti svým klientům. Spolupráce s ní byla naprosto bezproblémová a splnila naše očekávání – lepší cílení a dosah reklam na sociálních sítích, primárně LinkedInu. Ráda bych ti, Káťo, popřála spoustu spokojených komunikativních klientů a těším se, že se zase někdy profesně střetneme.
S Katkou spolupracuji přes rok a nejvíc hodnotím, že je velmi pohodová a taky proaktivní. Termíny nastavení a nachystání reklamy byly vždy s předstihem. Takže pokud jste trochu nestíhači podobně jako já, s Katkou nehrozí, že byste termín nestihli, protože to pohlídá za vás. Mohu vřele doporučit.
od 11 900 Kč měsíčně
Pokud se při úvodním hovoru nedomluvíme jinak, budu pro vás pracovat na základě fixní sazby.
Jinými slovy, každý měsíc vám budu fakturovat stejnou částku.
V základní sazbě (11 900 Kč/měs.) se skrývá do 7 hodin práce. Konkrétně:
* Tvorba zhodnocení trvá 30–60 minut podle složitosti. Pokud o pravidelné zhodnocení nebudete mít zájem, využiji tento čas na správu reklam.
2 200 Kč/hodina*
Rádi platíte jen za odvedenou práci? Rozumím, i to je možné. V takovém případě se můžeme domluvit na hodinové sazbě.
Pokud nevím, kolik hodin pro vás budu daný měsíc pracovat, ztěžuje mi to plánování alokace u dalších klientů a u případných nových projektů.
Proto dávám přednost fixní sazbě, která znamená jistotu pro mě i pro vás. Já vím, kolik času si na vás mám vyhradit, a vy se nemusíte bát, že bych na vás neměla prostor.
Při spolupráci o menším rozsahu než 7 hodin měsíčně nevytvářím měsíční zhodnocení.
* Počet hodin vždycky zaokrouhluji na celé číslo směrem nahoru. Pokud tedy pro vás budu v daném měsíci pracovat 2 hodiny a 20 minut, fakturu vystavím na 3 hodiny.
Je na mě spoleh a práci odvádím v té nejvyšší kvalitě. Aby to tak mohlo být dlouhodobě, řídím se několika zásadami:
Pokud ode mě dostáváte písemně měsíční zhodnocení, pošlu vám ho e-mailem během 5 pracovních dní.