Na projektech většinou pracuji v rámci měsíčního fixu, který stanovím na základě rozsahu projektu. Ten ovlivňují následující faktory:
Dává smysl, aby váš měsíční rozpočet na kampaně byl minimálně stejně vysoký jako můj měsíční fix.
Není to pravidlo a nebudu vás do toho nutit, ale pokud budete chtít do reklamy dávat třeba jen 3 000 Kč měsíčně, je otázka, jestli se vám vyplatím.
Katka Merleová dělala naše sociální sítě více než rok. Byli jsme s její prací nadmíru spokojení a byli jsme překvapení tím, co všechno se za ten rok s našimi sociálními sítěmi podařilo. Katka nám nabídla kompletní strategii skrze všechny kanály a podařilo se jí na našich sítích hodně zvýšit fanouškovskou základnu a odběratele. Zároveň byla vždy i pohotová a svými příspěvky reagovala na aktuální události. Můžeme Katku na spolupráci rozhodně doporučit. Také oceňujeme, že celá spolupráce probíhala v přátelské a profesionální atmosféře
S Kateřinou jsme spolupracovali (především) na FB kampaních pro náš MBA program, který cílí na velmi specifickou cílovou skupinu (privátních lékařů). Kateřina pro nás připravila/nastavila potřebné "filtry" i pomohla doladit vizuál a strukturu kampaně. Vynaložené prostředky se nám vrátily ve zřetelných výsledcích (nových studentech). A přesně to jsme chtěli! 🙂
S Kateřinou spolupracuji v oblasti správy reklam na sociálních sítích pro svého klienta podnikajícího v oblasti gastronomie. Spolupráce funguje bezchybně. Kateřina má dokonalý přehled o technické stránce věci a novinkách v oboru, je velmi pečlivá a spolehlivá, dokáže řešit kritické situace (např. při zablokování profilu) a má kreativní nápady na zlepšení v oblasti tvorby contentu. Je trpělivá, ochotná i opakovaně vysvětlit, co je potřeba a velice obdivuji její přístup k samostudiu. Spolupráci s Kateřinou můžu jen doporučit.
Katka mi nárazově připravovala a spravovala propagaci mých příspěvků na Facebooku. Vždy odpovídala rychle, pokud bylo něco třeba řešit, tak posílala jasný návod, podle kterého jsem věci lehce nastavila a všechno bylo profesionální. Určitě doporučuji všem, kteří nemáte na propagaci na FB čas a schopnosti.
Kateřinu jsem oslovil s prosbou, zda by náš tým nepodpořila jako online marketérka s cílem zvýšit povědomí o naší firmě, o klinických studiích a podpořit kampaně pro nábor pacientů. Již velmi záhy pro startu spolupráce se Kateřina ukázala být skutečným profesionálem a neocenitelnou součástí našeho týmu. Její schopnost přinášet inovativní a účinné marketingové strategie byla vždy nad naše očekávání. Kateřina je neustále v obraze s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti online marketingu. Její znalosti jsou základem pro náš úspěch. Její pečlivost a důkladnost při plánování a provádění kampaní jsou předpokladem dobrých výsledků. Kateřina je také skvělým týmovým hráčem. Její komunikační schopnosti, nadhled a pozitivní přístup jsou neocenitelné a vytvářejí příjemnou pracovní atmosféru.
Kateřina umí všechno, co jako podnikatelka potřebuji. Perfektně se vyzná v technikáliích spojených s kampaněmi na sociálních sítích, má strategické uvažování a kreativní buňky. Navíc je naprosto spolehlivá a moc milá. Co si víc přát?
od 11 900 Kč měsíčně
Pokud se při úvodním hovoru nedomluvíme jinak, budu pro vás pracovat na základě fixní sazby.
Jinými slovy, každý měsíc vám budu fakturovat stejnou částku.
V základní sazbě (11 900 Kč/měs.) se skrývá do 7 hodin práce. Konkrétně:
* Tvorba zhodnocení trvá 30–60 minut podle složitosti. Pokud o pravidelné zhodnocení nebudete mít zájem, využiji tento čas na správu reklam.
2 200 Kč/hodina*
Rádi platíte jen za odvedenou práci? Rozumím, i to je možné. V takovém případě se můžeme domluvit na hodinové sazbě.
Pokud nevím, kolik hodin pro vás budu daný měsíc pracovat, ztěžuje mi to plánování alokace u dalších klientů a u případných nových projektů.
Proto dávám přednost fixní sazbě, která znamená jistotu pro mě i pro vás. Já vím, kolik času si na vás mám vyhradit, a vy se nemusíte bát, že bych na vás neměla prostor.
Při spolupráci o menším rozsahu než 7 hodin měsíčně nevytvářím měsíční zhodnocení.
* Počet hodin vždycky zaokrouhluji na celé číslo směrem nahoru. Pokud tedy pro vás budu v daném měsíci pracovat 2 hodiny a 20 minut, fakturu vystavím na 3 hodiny.
Je na mě spoleh a práci odvádím v té nejvyšší kvalitě. Aby to tak mohlo být dlouhodobě, řídím se několika zásadami:
Pokud ode mě dostáváte písemně měsíční zhodnocení, pošlu vám ho e-mailem během 5 pracovních dní.