Na projektech většinou pracuji v rámci měsíčního fixu, který stanovím na základě rozsahu projektu. Ten ovlivňují následující faktory:
Dává smysl, aby váš měsíční rozpočet na kampaně byl minimálně stejně vysoký jako můj měsíční fix.
Není to pravidlo a nebudu vás do toho nutit, ale pokud budete chtít do reklamy dávat třeba jen 3 000 Kč měsíčně, je otázka, jestli se vám vyplatím.
Kateřina byla při zrodu PR oddělení v Quanti. Pomohla nám utvořit procesy, které byly nezbytné pro jeho fungování. Zároveň se aktivně podílela na rebrandingu firmy. Mezi největší výzvy určitě patřila interní komunikace, kdy bylo potřeba zaměstnancům srozumitelně vysvětlit důvody a potřebu PR ve firmě a s ní související změny. Dále nám Katka pomáhala s grafikou, tiskovinami, přípravou na kariérní veletrhy, organizovala interní akce, spravovala naše sociální sítě a zajišťovala správu obsahu na firemním webu, kde se také podílela na rozvržení jednotlivých sekcí. Jsme moc rádi, že jsme měli možnost dvouletou spolupráci navázat a určitě ji můžeme doporučit pro její vlastnosti i dovednosti.
S Kateřinou spolupracuji více než rok a jsem velmi spokojená. Hravě si poradí se všemi technikáliemi. Oceňuji také, jak o propagaci na FB přemýšlí a přichází s novými nápady.
S Kateřinou spolupracuji v oblasti správy reklam na sociálních sítích pro svého klienta podnikajícího v oblasti gastronomie. Spolupráce funguje bezchybně. Kateřina má dokonalý přehled o technické stránce věci a novinkách v oboru, je velmi pečlivá a spolehlivá, dokáže řešit kritické situace (např. při zablokování profilu) a má kreativní nápady na zlepšení v oblasti tvorby contentu. Je trpělivá, ochotná i opakovaně vysvětlit, co je potřeba a velice obdivuji její přístup k samostudiu. Spolupráci s Kateřinou můžu jen doporučit.
Kateřinu jsem oslovil s prosbou, zda by náš tým nepodpořila jako online marketérka s cílem zvýšit povědomí o naší firmě, o klinických studiích a podpořit kampaně pro nábor pacientů. Již velmi záhy pro startu spolupráce se Kateřina ukázala být skutečným profesionálem a neocenitelnou součástí našeho týmu. Její schopnost přinášet inovativní a účinné marketingové strategie byla vždy nad naše očekávání. Kateřina je neustále v obraze s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti online marketingu. Její znalosti jsou základem pro náš úspěch. Její pečlivost a důkladnost při plánování a provádění kampaní jsou předpokladem dobrých výsledků. Kateřina je také skvělým týmovým hráčem. Její komunikační schopnosti, nadhled a pozitivní přístup jsou neocenitelné a vytvářejí příjemnou pracovní atmosféru.
Spolupráce s Káťou je pro mě milá záležitost. Spouštění reklam je od té doby jednoduchým až zábavným procesem. V reklamních textech se umí přesně a úderně vyjadřovat a předá tak čtenáři všechny potřebné informace. Technické nastavení má v malíčku a já se tím pádem nemusím obávat, zda je všechno nastaveno správně. Líbí se mi její proaktivita a iniciativa.
Spolupráce s Katkou byla velmi přínosná. Oceňuji, že pomohla nejen s technickými aspekty nastavení kampaní na sociálních sítích, ale také se dovede vcítit do "jádra věci", v našem případě podnikání v kosmetice. Nechybí jí kreativita, je pečlivá, milá, proaktivní a spolehlivá. Věřím, že se opět v budoucnu spojíme a navážeme na naši úspěšnou spolupráci.
od 11 900 Kč měsíčně
Pokud se při úvodním hovoru nedomluvíme jinak, budu pro vás pracovat na základě fixní sazby.
Jinými slovy, každý měsíc vám budu fakturovat stejnou částku.
V základní sazbě (11 900 Kč/měs.) se skrývá do 7 hodin práce. Konkrétně:
* Tvorba zhodnocení trvá 30–60 minut podle složitosti. Pokud o pravidelné zhodnocení nebudete mít zájem, využiji tento čas na správu reklam.
2 200 Kč/hodina*
Rádi platíte jen za odvedenou práci? Rozumím, i to je možné. V takovém případě se můžeme domluvit na hodinové sazbě.
Pokud nevím, kolik hodin pro vás budu daný měsíc pracovat, ztěžuje mi to plánování alokace u dalších klientů a u případných nových projektů.
Proto dávám přednost fixní sazbě, která znamená jistotu pro mě i pro vás. Já vím, kolik času si na vás mám vyhradit, a vy se nemusíte bát, že bych na vás neměla prostor.
Při spolupráci o menším rozsahu než 7 hodin měsíčně nevytvářím měsíční zhodnocení.
* Počet hodin vždycky zaokrouhluji na celé číslo směrem nahoru. Pokud tedy pro vás budu v daném měsíci pracovat 2 hodiny a 20 minut, fakturu vystavím na 3 hodiny.
Je na mě spoleh a práci odvádím v té nejvyšší kvalitě. Aby to tak mohlo být dlouhodobě, řídím se několika zásadami:
Pokud ode mě dostáváte písemně měsíční zhodnocení, pošlu vám ho e-mailem během 5 pracovních dní.