Na projektech většinou pracuji v rámci měsíčního fixu, který stanovím na základě rozsahu projektu. Ten ovlivňují následující faktory:
Dává smysl, aby váš měsíční rozpočet na kampaně byl minimálně stejně vysoký jako můj měsíční fix.
Není to pravidlo a nebudu vás do toho nutit, ale pokud budete chtít do reklamy dávat třeba jen 3 000 Kč měsíčně, je otázka, jestli se vám vyplatím.
Profesionální spolupráce. Vše vždy v termínu a dle domluvy. Doporučuji.
Spolupráce s Káťou je pro mě milá záležitost. Spouštění reklam je od té doby jednoduchým až zábavným procesem. V reklamních textech se umí přesně a úderně vyjadřovat a předá tak čtenáři všechny potřebné informace. Technické nastavení má v malíčku a já se tím pádem nemusím obávat, zda je všechno nastaveno správně. Líbí se mi její proaktivita a iniciativa.
Katku mi doporučil známý na správu reklamních kampaní. A musím mu velmi poděkovat! Už první den naší spolupráce s Kateřinou jsem ji nabídl, aby úkolovala webaře a grafika přímo. Nestíhal jsem její tempo a byl bych jen brzdou celého projektu. Katka je neskutečně akční, pečlivá a vše dotáhla do zdárného konce.
Práce s Katkou je opravdu skvělá jak na profesionální tak i na osobní úrovni. Pomáhá mi od začátku založení mojí značky s reklamami na sociální sítě a její odborné znalosti a vědomosti jsou jedním z důvodů proč se Luna Baby posunuje kupředu takovou rychlostí. Rozhodně ji mohu upřímně doporučit.
S Kate se mi opravdu skvěle pracovalo. Umí dobře přečíst, co je třeba udělat, je kreativní, přichází s vlastními nápady. Hodně mi vyhovuje její samostatnost a zodpovědnost. Není třeba dělat časté meetingy, brainstormy a řešit kontrolu, protože si umí držet sebedisciplínu a vždy jsme se s týmem dobrali ke kýženému konci. Leccos jsem se vedle ní naučila a pokud bude možnost, ráda s ní budu spolupracovat i příště.
O marketing v naší firmě jsem se starala vždy sama, a i když jsem se snažila neustále vzdělávat, dostala jsem se do bodu, kdy jsem cítila, že by nám externí spolupráce mohla pomoct a posunout nás dál. Ve chvíli, kdy jsem začala přemýšlet koho zapojit do našich ne úplně stabilních firemních procesů a komu svěřit starost o firemní LinkedIn, Káťa byla jasná volba. Znala jsem ji už jako její vyučující z VŠ a vždycky to byla spolehlivá, přemýšlivá a kreativní osobnost. Na Káti oceňuji, že se sama neustále posunuje kupředu a předává nové znalosti a zkušenosti svým klientům. Spolupráce s ní byla naprosto bezproblémová a splnila naše očekávání – lepší cílení a dosah reklam na sociálních sítích, primárně LinkedInu. Ráda bych ti, Káťo, popřála spoustu spokojených komunikativních klientů a těším se, že se zase někdy profesně střetneme.
od 11 900 Kč měsíčně
Pokud se při úvodním hovoru nedomluvíme jinak, budu pro vás pracovat na základě fixní sazby.
Jinými slovy, každý měsíc vám budu fakturovat stejnou částku.
V základní sazbě (11 900 Kč/měs.) se skrývá do 7 hodin práce. Konkrétně:
* Tvorba zhodnocení trvá 30–60 minut podle složitosti. Pokud o pravidelné zhodnocení nebudete mít zájem, využiji tento čas na správu reklam.
2 200 Kč/hodina*
Rádi platíte jen za odvedenou práci? Rozumím, i to je možné. V takovém případě se můžeme domluvit na hodinové sazbě.
Pokud nevím, kolik hodin pro vás budu daný měsíc pracovat, ztěžuje mi to plánování alokace u dalších klientů a u případných nových projektů.
Proto dávám přednost fixní sazbě, která znamená jistotu pro mě i pro vás. Já vím, kolik času si na vás mám vyhradit, a vy se nemusíte bát, že bych na vás neměla prostor.
Při spolupráci o menším rozsahu než 7 hodin měsíčně nevytvářím měsíční zhodnocení.
* Počet hodin vždycky zaokrouhluji na celé číslo směrem nahoru. Pokud tedy pro vás budu v daném měsíci pracovat 2 hodiny a 20 minut, fakturu vystavím na 3 hodiny.
Je na mě spoleh a práci odvádím v té nejvyšší kvalitě. Aby to tak mohlo být dlouhodobě, řídím se několika zásadami:
Pokud ode mě dostáváte písemně měsíční zhodnocení, pošlu vám ho e-mailem během 5 pracovních dní.