Optimální je začít zhruba 6 týdnů před plánovaným spuštěním reklamy. Kampaně lze nastavit i rychleji, ale v případě technických komplikací (např. chybějící přístupy nebo měření) se může spuštění zdržet. Časová rezerva se vždy vyplatí.
Účtuji hodinovou sazbu 2 200 Kč / hod.
Menší kampaň (např. na jeden kurz či produkt) obvykle zabere kolem 7 hodin práce, tj. cca 15 400 Kč.
Fakturace probíhá předem.
Katka je hlava otevřená! Našla úplně nové publikum pro mé služby. Měl jsem ho přímo před očima, ale neviděl jsem ho. Oceňuju taky to, že mě přinutila, abych měl kampaně hotové několik měsíců dopředu. Sice jsem u tvorby trošku skřípal zubama, ale pak jsem byl rád, že se můžu soustředit na jiné věci, mám vše nachystáno a nemusím každou chvíli něco vymýšlet. Katka vše pečlivě kontrolovala, průběžně reportovala, navrhovala změny a další možnosti propagace. Profesionalitu ukázala i v tom, že si na konci projektu sama odebrala přístupy k mým datům. No a v neposlední řadě: ladilo nám to spolu i proto, že má dobrý hudební vkus 😀
Katka mi pomohla připravit a spustit FB reklamní kampaň. Byla jsem velmi pozitivně překvapena jejím proaktivním přístupem a znalostmi. Nejen že připravila schéma reklamní kampaně, ale zároveň pomohla i s texty. Společně jsme vytvořily a doladily kreativu k reklamám. Po celou dobu kampaně sledovala různé statistiky a byla se mnou v kontaktu. Také oceňuji, že zkontrolovala nastavení na mé FB business stránce a pomohla nasadit Google Analytics. Katka byla velmi vstřícná a profesionální. Vřele doporučuji její služby.
S Katkou se mi spolupracovalo velmi dobře. Marketingu sama vůbec nerozumím a Katka mne v tomto ohledu zachránila. Nastavila vše potřebné pro mou první reklamní kampaň. Kampaň byla úspěšná, proto ji necháváme běžet dále. Komunikace s Katkou byla příjemná, Katka je spolehlivá a rozhodně mohu jen doporučit.