Jednorázová reklamní kampaň na Facebooku nebo Instagramu

Úvod
Služby
Jednorázová reklamní kampaň
Čeká vás konference, online kurz, minikurz zdarma nebo jen chcete vyzkoušet, jak spolupráce funguje, než se pustíte do něčeho většího? Jednorázová kampaň je skvělý způsob, jak si všechno otestovat – bez závazků a s jasným výsledkem.
Chci reklamu bez starostí
kateřina merleová co dělám konzultace sociální sítě

Proč zvolit jednorázovou kampaň

  • Bez závazků: Spolupráce vás k ničemu dalšímu nezavazuje.
  • Zkušební provoz: Vyzkoušíme si, jak si sedneme, než se pustíme do dlouhodobé spolupráce.
  • Transparentní rozpočet: Hned na začátku víte, kolik zaplatíte – jak za mou práci, tak za samotnou reklamu.

Jak probíhá spolupráce

  1. Úvodní hovor (20 minut) – přes Google Meet nebo jinou platformu, dle vaší volby
  2. Zaslání nabídky – po hovoru obdržíte konkrétní návrh postupu i ceny
  3. Příprava technického zázemí – kontrola nebo nastavení Business Manageru
  4. Návrh kampaně – včetně struktury, zadání grafikovi, tvorby nebo konzultace textů
  5. Kontrola webu/landing page – nestranné připomínky a návrhy na zlepšení.

Kdy je vhodný čas začít?

Optimální je začít zhruba 6 týdnů před plánovaným spuštěním reklamy. Kampaně lze nastavit i rychleji, ale v případě technických komplikací (např. chybějící přístupy nebo měření) se může spuštění zdržet. Časová rezerva se vždy vyplatí.

Chci s vámi spolupracovat
kateřina merleová co dělám konzultace sociální sítě

Cena jednorázové spolupráce

Účtuji hodinovou sazbu 2 200 Kč / hod.

Menší kampaň (např. na jeden kurz či produkt) obvykle zabere kolem 7 hodin práce, tj. cca 15 400 Kč.

Fakturace probíhá předem.

Co říkají klienti

Katka je hlava otevřená! Našla úplně nové publikum pro mé služby. Měl jsem ho přímo před očima, ale neviděl jsem ho. Oceňuju taky to, že mě přinutila, abych měl kampaně hotové několik měsíců dopředu. Sice jsem u tvorby trošku skřípal zubama, ale pak jsem byl rád, že se můžu soustředit na jiné věci, mám vše nachystáno a nemusím každou chvíli něco vymýšlet. Katka vše pečlivě kontrolovala, průběžně reportovala, navrhovala změny a další možnosti propagace. Profesionalitu ukázala i v tom, že si na konci projektu sama odebrala přístupy k mým datům. No a v neposlední řadě: ladilo nám to spolu i proto, že má dobrý hudební vkus 😀

Reference reklamní kampaň Facebook, Roman Věžník, veznik.cz, kouzelník - copywriter
Roman Věžník

Katka mi pomohla připravit a spustit FB reklamní kampaň. Byla jsem velmi pozitivně překvapena jejím proaktivním přístupem a znalostmi. Nejen že připravila schéma reklamní kampaně, ale zároveň pomohla i s texty. Společně jsme vytvořily a doladily kreativu k reklamám. Po celou dobu kampaně sledovala různé statistiky a byla se mnou v kontaktu. Také oceňuji, že zkontrolovala nastavení na mé FB business stránce a pomohla nasadit Google Analytics. Katka byla velmi vstřícná a profesionální. Vřele doporučuji její služby.

foto Olina Puchalová
Olina Puchalová

S Katkou se mi spolupracovalo velmi dobře. Marketingu sama vůbec nerozumím a Katka mne v tomto ohledu zachránila. Nastavila vše potřebné pro mou první reklamní kampaň. Kampaň byla úspěšná, proto ji necháváme běžet dále. Komunikace s Katkou byla příjemná, Katka je spolehlivá a rozhodně mohu jen doporučit.

Jana Laštovičková, atelier-zebra.eu - Reference jednorázová reklamní kampaň Facebook
Jana Laštovičková
Přečtěte si, co o spolupráci se mnou říkají další klienti.
Další reference
Napište mi
Kontaktní formulář

Časté dotazy

Tvorba a správa reklam

S reklamou pro které trhy máte zkušenost?

Nejčastěji pracuji s reklamou pro český a slovenský trh, ale aktuálně mám zkušenost i s trhem švýcarským, německým, rakouským, britským a irským.

Kolik je dobré pro začátek do reklamy investovat?

Mezi kolegy už jsem zaslechla názor, že alespoň 50 000 Kč měsíčně. Souhlasím, že v takovém případě je možné jednotlivá publika a kreativy rychleji testovat a dost pravděpodobně se můžete rychleji dostat do zisku z reklam. Není to ale automatické, protože prodeje nezávisí jen na dobré reklamě. V první řadě jde o kvalitu produktů, strukturu webu atd.

Nicméně pokud nemáte obrovské obraty, těžko můžete investovat takové peníze do jednoho reklamního kanálu. A já si myslím, že s reklamou je dobré v první řadě vůbec začít.

Minimum, které bych pro začátek doporučovala, pokud opravdu víc peněz investovat nemůžete, je 5 000 Kč na měsíc. To znamená při 30 dnech 170 Kč na den.

Pracujete i pro zahraniční klienty?

Ano, pracuji. Spolupráce může probíhat kromě češtiny také v angličtině a němčině.

Než spolu začneme spolupracovat, garantujete mi budoucí výsledky?

Ne, tak to bohužel nefunguje. A pokud vám někdo tvrdí opak, začala bych být ostražitá.

Určitě si spolu vytyčíme postup a stanovíme krátkodobé a střednědobé cíle. Než s vámi ale začnu spolupracovat a zjistím do hloubky, jak váš byznys funguje a jak na vaše produkty/služby reagují zákazníci, tak vám nebudu nic slibovat.

Reklama pomůže dostat dobré produkty ke správným lidem, ale pokud je v rámci podnikání něco špatně nastavené a zákazníci produkty/služby nenakupují, ani nejlepší reklama to nespasí. Možná krátkodobě, z dlouhodobého hlediska si o tom dovolím pochybovat.

Něco vám ale slíbit můžu. Práci pro vás se budu věnovat naplno, a pokud nebudeme dosahovat vytyčených cílů, budu pátrat, proč to tak je.

Reklama a vlastně celé podnikání také úzce souvisí s aktuální ekonomickou situací a s dalšími makro- a mikroekonomickými faktory, které nedokážeme pokaždé ovlivnit.

Když se tedy prodeje nedaří, je potřeba se zaměřit nejen na výkon reklam a produktů, ale také na ekonomickou a politickou situaci a samozřejmě i na konkurenci.

Konzultace

Proč konzultace probíhají primárně online?

Důvody jsou dva. Zaprvé, při konzultacích mi často necháváte nahlédnout do svých systémů a k tomu jsou online hovory a sdílení obrazovky lepší. Tísnit se při osobním setkání u jednoho počítače není úplně komfortní.

Zadruhé, díky práci online nemusím být na jednom místě. Toho se snažím využívat a často pracuji ze zahraničí.

Mentoring

Proč si vybrat mentoring?

Na rozdíl od veřejného webináře nebo školení, které nereaguje na vaši konkrétní situaci, se mentoring přizpůsobí vašim aktuálním znalostem.

Hodiny se díky tomu dají využít na maximum. Poznáte a vyzkoušíte si nové věci, které vám při vaší práci pomůžou.

A když při samostatném procvičování narazíte na nové souvislosti nebo na nestandardní problém, můžete se následující hodinu na cokoli zeptat a vyřešíme to společně.

Je možné si mentoring zaplatit i pro vícečlenný tým?

Ano, je. Ceny pro vícečlenné týmy jsou 14 000 Kč (1 hodina = 2 800 Kč) za balíček s 5 hodinami a 24 000 Kč (1 hodina = 2 400 Kč) za balíček s 10 hodinami.

Jak dlouho můžu hodiny využívat?

Hodiny v zakoupeném balíčku je potřeba využít do 10 měsíců od vystavení faktury.

Děláte i školení pro firmy?

Ano, firemní školení připravuji na základě individuálních poptávek. Nebojte se napsat, domluvíme spolu rozsah, konkrétní tematický záběr a také datum a cenu takového školení. Cena se odvíjí od počtu lidí, rozsahu a časové náročnosti.

Obecné

Je možné kombinovat víc služeb?

Určitě ano. Stačí, když mi v poptávkovém formuláři nastíníte svoji představu, a po vzájemné domluvě vám ušijeme službu na míru.

Řada klientů si nejdřív zaplatí konzultaci, kde probereme, jaké možnosti v rámci sociálních sítí mají, a na základě výstupů z konzultace mě pak osloví k dlouhodobé spolupráci.
IČ: 0766644‍‍6 | Nejsem plátce DPH
Ví o mně na Magistrátu města České Budějovice
IČ: 0766644‍‍6 | Nejsem plátce DPH | Ví o mně na Magistrátu města České Budějovice
IČ: 0766644‍‍6 | Nejsem plátce DPH
Ví o mně na Magistrátu města České Budějovice
© Kateřina Merleová | Zásady ochrany osobních údajů
| web vytvořila Zuz
© Kateřina Merleová
Zásady ochrany osobních údajů

web vytvořila Zuz
hello world!
chevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram