
Už víc než 6 let se věnuji marketingu a reklamám na sociálních sítích. Specializuji se na kampaně na platformách Meta (Facebook a Instagram) a LinkedIn.
Pokud hledáte někoho, kdo vám nejen nastaví reklamu, ale zároveň vám ji pomůže pochopit, může to mezi námi klapnout.
Jak jsem se k reklamě dostala?
První setkání bylo náhodné – ale od chvíle, kdy jsem zjistila, že právě reklama je to, čím chci pomáhat, šla jsem na to už systematicky: vzdělávání, praxe, práce s klienty.
Sleduji kolegy z oboru, čtu novinky z newsroomů jednotlivých platforem a sama chodím do mentoringů, kde se učím od nejlepších – abych svým klientům doručovala služby, které mají hlavu a patu.


Kateřina byla při zrodu PR oddělení v Quanti. Pomohla nám utvořit procesy, které byly nezbytné pro jeho fungování. Zároveň se aktivně podílela na rebrandingu firmy. Mezi největší výzvy určitě patřila interní komunikace, kdy bylo potřeba zaměstnancům srozumitelně vysvětlit důvody a potřebu PR ve firmě a s ní související změny. Dále nám Katka pomáhala s grafikou, tiskovinami, přípravou na kariérní veletrhy, organizovala interní akce, spravovala naše sociální sítě a zajišťovala správu obsahu na firemním webu, kde se také podílela na rozvržení jednotlivých sekcí. Jsme moc rádi, že jsme měli možnost dvouletou spolupráci navázat a určitě ji můžeme doporučit pro její vlastnosti i dovednosti.

S Kate se mi opravdu skvěle pracovalo. Umí dobře přečíst, co je třeba udělat, je kreativní, přichází s vlastními nápady. Hodně mi vyhovuje její samostatnost a zodpovědnost. Není třeba dělat časté meetingy, brainstormy a řešit kontrolu, protože si umí držet sebedisciplínu a vždy jsme se s týmem dobrali ke kýženému konci. Leccos jsem se vedle ní naučila a pokud bude možnost, ráda s ní budu spolupracovat i příště.

Kateřina má skvělou intuici navnímat, co konkrétní klient potřebuje ke své práci na sociálních sítích. Umí poradit technicky, ale také empaticky, aby bylo klientovo poselství na sociálních sítích v rovnováze s dáváním i přijímáním.

Katie je fajn člověk, s kterým lze krásně brainstormovat kampaně. Kreativy krásně učeše a technicky správně nastaví. Má vhled i do dalších technických disciplín online marketingu, což úročí v reportech a doporučeních ke zvýšení výkonu.




Pravidelně se účastním oborových konferencí. Například:

Pokud chcete zjistit, jestli bych mohla být ten pravý člověk pro vaši značku nebo tým, ozvěte se mi. Ráda vás poznám.