
Už víc než 6 let se věnuji marketingu a reklamám na sociálních sítích. Specializuji se na kampaně na platformách Meta (Facebook a Instagram) a LinkedIn.
Pokud hledáte někoho, kdo vám nejen nastaví reklamu, ale zároveň vám ji pomůže pochopit, může to mezi námi klapnout.
Jak jsem se k reklamě dostala?
První setkání bylo náhodné – ale od chvíle, kdy jsem zjistila, že právě reklama je to, čím chci pomáhat, šla jsem na to už systematicky: vzdělávání, praxe, práce s klienty.
Sleduji kolegy z oboru, čtu novinky z newsroomů jednotlivých platforem a sama chodím do mentoringů, kde se učím od nejlepších – abych svým klientům doručovala služby, které mají hlavu a patu.


Mentoring s Kateřinou mě bavil. Byl systematický, důkladný a hlavně šitý na míru. Všechno mi skvěle vysvětlila, dohledala materiály k mým otázkám a z každého setkání mám video, ke kterému se můžu kdykoli vrátit. Veškeré informace byly zasazené do kontextu, tak aby se daly dobře pochopit.

Náš projekt kasmidas.cz si po měsících provozu zasloužil profesionální kontrolu, nastavení a péči o náš meta účet. Potřebovali jsme se vrátit na začátek, nastavit publika, remarketing a otestovat typy kampaní. Katka přicházela i s nápady na kreativu a promo aktivity, dala nám taky pohled na web nezatížený každodenní slepotou. Její analytický přístup mě plně vyhovuje a určitě mohu doporučit. Konzultace není zabalená do nesrozumitelné buzzword magie, je věcná a vede k cíli.

S Kateřinou jsme spolupracovaly na propagaci kulturních akcí v Černošicích. Nemáme v rámci úřadu PR/tiskové oddělení ani žádné specialisty na sociální sítě. Kateřina nám pomohla během pěti mentoringových hodin mnohem víc než kurzy marketingu. Komunikace s ní je velmi příjemná a efektivní.

Katku mi doporučil známý na správu reklamních kampaní. A musím mu velmi poděkovat! Už první den naší spolupráce s Kateřinou jsem ji nabídl, aby úkolovala webaře a grafika přímo. Nestíhal jsem její tempo a byl bych jen brzdou celého projektu. Katka je neskutečně akční, pečlivá a vše dotáhla do zdárného konce.




Pravidelně se účastním oborových konferencí. Například:

Pokud chcete zjistit, jestli bych mohla být ten pravý člověk pro vaši značku nebo tým, ozvěte se mi. Ráda vás poznám.